بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

سلام همگی ، من مهشید نصرتی هستم و در این مطلب قراره با هم چندتا از پرطرفدارترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان رو با هم بررسی کنیم.

Easy English .1

یکی از بهترین منابع برای زبان آموزهای سطح مبتدی ، با یک عالمه ویدیو که شامل مکالمه در موقعیت های واقعیه. تو این ویدیو ها با مردم مصاحبه میشه و ازشون سوال پرسیده میشه. دیدن این ویدیوها هم به لیسنینگ شما کمک میکنه و هم با عبارات های رایج آشنا میشید.

 

EnglishClass 101.2

این کانال برای زبان آموزهای همه سطوح محتوا داره. پر از ویدیوهای مختلف برای وکب و گرامر هست.

 

BBC Learning English .3

این کانال بین زبان آموزها خیلی طرفدار داره . برای تلفظ صحیح کلمات ، گرامر و مهارت های مکالمه ویدیو داره . البته یه بخش هم  راجع به یکسری از موضوعات مهم درباره فرهنگ بریتانیا داره.

 

mmm Englsih .4

بیشتر از ۵ میلیون دنبال کننده داره و از تلفظ ، گرامر ، مهارت های مکالمه تا اصطلاح تدریس شده و برای زبان آموزهای همه سطوح مناسبه.

 

Papa Teach Me .5

کلی ویدیو برای تدریس عبارت و اصطلاحات مختلف داره و هر هفته ویدیو جدید آپلود میشه .

خیلی فان و سرگرم کنندست و حتما از دیدن ویدیوها و یادگیری لذت میبرید.

 

English with Lucy .6

یه پلی لیست فوق العاده از کور سهای متنوع برای مکالمه و حتی برای یادگیری  انگلیسی تجاری داره . ویدیو ها اصلا خسته کننده نیستن و سعی شده تا جایی که میشه فان و سرگرم کننده باشه.

 

VOA English .7

یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان هست. ویدیوها موضوعات مختلفی مرتبط با گرامر، خبر و فرهنگ رو کاور میکنن. درس ها تعاملی هستن و تمرین باهاشون راحته . ویدیو به صورت منظم آپلود میشه و همیشه مطالب جدید برای یادگیری دارین.

 

Rachel’s English .8

برای زبان آموزهایی که دوست دارن تلفظ انگلیسی آمریکایی رو تمرین کنن به شدت مناسبه. معلمی که تدریس داره نیتیو هستن و با توضیحات شفاف تلفظ کلمات رو توضیح میده.ویدیوهای مرتبط با عبارت های مناسب در سفر ، یادگیری زبان با برنامه های تلویزیونی و لهجه هم داره .

 

Jennifer ESL .9

در این کانال برای سطوح مختلف ویدیوها در موضوعات مختلف وجود داره ، پس چه مبتدی باشید و چه پیشرفته این کانال حتما براتون مفیده. مظالب مرتبط با تدریس گرامر ، وکب و حتی کوییز روی این کانال قرار داده شده که بتونید دانش خودتون رو ارزیابی کنید.

 

TED-ED .10

مجموعه ای از ویدیوهای کوتاه براساس صحبت های سخنرانی های محبوبه.میتونید ویدیوها رو از سایت خودشون هم ببیینید.در کنار این مدل از ویدیوها ف یکسری ویدیوهای انیمیشنی هم هست که موضوعاتی مرتبط با فیزیک ، شیمی و یا بیولوژی و… رو کاور میکنه.

 

امیدوارم که این مطلب براتون مفید باشه.

حتما در قسمت کامنت ها از کانال های محبوب خودتون بهمون بگید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *