وبسایت های کاربردی برای معلم ها

سلام، من مهشید نصرتی هستم و در این مطلب قرار هست که با وبسایت های مفید و کاربردی آشنا بشیم .

Test-English .1

این وبسایت برای معلم ها و همینطور زبان آموزان مناسبه. محتواهای این سایت شامل بخش های زیر هست :

 

زبان آموزان سطح مبتدی تا پیشرفته می تونن از تمام این بخش ها استفاده کنن و به تمرینات متناسب با سطحشون دسترسی داشته باشن .

 

۲٫ Busy Teacher

این وبسایت در دسته بندی های زیر متریال آماده  داره که می تونید ازشون ایده بگیرید و استفاده کنید.

 

همینطور یک بخش برای مقالات داره که مطالعه اشون رو پیشنهاد می کنم .البته یک بخش هم برای ویدیو داره که براساس موضوع ویدیو یک ورکشیت قابل دانلود هم براتون در دسترسه .

 

British Council.3

برای متریال کلاس هایی با هر گروه سنی یک دنیا اکتیویتی و تمرینات هیجان انگیز داره . حتی یک قسمت  به اسم  Professional development  داره که پر از مطالب مفید هست و می تونید برای ارتقای مهارت های تدریستون ازش استفاده کنید. البته که می تونید این سایت رو به زبان آموزانتون معرفی کنید تا خودشون هم برای تمرینات بیشتر ازش استفاده کنن و چون مطالب سطح بندی شده خیالتون راحت هست که مطالب سخت یا آسون تر از توانایی زبان آموزانتون نخواهد بود .

برای کودکان از بازی و ویدیو و آهنگ گرفته تا ورکشیت های متنوع رو می تونید از این سایت پیدا کنید .

 

Tutoo.4

اگه همیشه دنبال منابع استاندارد برای تدریس علوم و ریاضی  برای دانش آموزان دبستانی تون به انگلیسی بودید، می تونید وارد این سایت بشید و پی دی اف کتاب های کمبریج برای این دو موضوع رو  به راحتی خریداری کنید .

سایت Wordwall پر از بازی ها ، با تنوع موضوعات مختلف ، هست که توسط معلم های مختلف طراحی شده ، شما می تونید بازی های مناسب با تاپیک موردنظرتون برای کلاهاتون طراحی کنید و یا از بازی هایی که روی سایت هست استفاده کنید .

سایت Kahoot  هم به همین صورته ولی به نظرم مشارکت دانش آموزان در این سایت به مراتب خیلی بیشتره و با خلاقیت خودتون می تونه به یکی از بخش های هیجان انگیز کلاستون تبدیل بشه .

اشتراک هر دو سایت روی سایت توتو قابل خریداری هست .

 

 

ESL Breains.5

بیشتر متریال های این سایت مناسب بزرگسالان با سطح های مختلف هست و براساس موضوع های مختلف ویدیو و ورکشیت در دسترس هست . تعداد متریال های رایگان کم هست ولی از همون ها میتونید برای تاپیک های کلاسهای خودتون یه عالمه ایده بگیرید . با کلیک روی کلمه Free   می تونید یک نمونه ازمتریال های رایگان رو ببینید.

 

Elllo.6

این سایت پر از فایل های صوتی براساس سطح های مختلف هست که همراه با متن فایل و کوییز میان.

 

Edutopia.7

یکی از سایت های محبوب که در زمینه مدیریت کلاس، ارزیابی و… برای معلم ها مطالب و ویدیوهای خوبی داره .

 

امیدوارم که این مطلب براتون مفید باشه.

اگه سایت های دیگه ای می شناسید لطفا در قسمت کامنت ها باهامون به اشتراک بذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *